3 טיפים למיתוג מוצלח בעזרת הסוככים בעסק שלכם

3 טיפים למיתוג מוצלח בעזרת הסוככים בעסק שלכם

כל סוכך מספר סיפור ושולח מסר מסוים ללקוחות שלכם. בין אם אתם מוודאים שקל לזהות את העסק שלכם באמצעותו ובין אם אתם מקדמים מוצר/אירוע כלשהו – יש כמה עקרונות עיצוב שמומלץ לכם לשקול על מנת שתוכלו לגרום לסוככים להיראות הכי טוב שאפשר.

 

הנה 3 טיפים לסוככים לעסק ולבית מסחריים שיסייעו לכם לחזק את זהות המותג של העסק שלכם, ובכך להגדיל את הנראות החזותית שלו:

 

זה לא בדיוק מה שאתם אומרים, אלא איך אתם אומרים את זה

בשיחה, לא רק מה שאתם אומרים הוא חשוב. איך אתם נראים, איך אתם נשמעים, וכמה אתם כנים – כל אלה משחקים תפקיד בתהליך ההבנה של המילים שאתם אומרים לצד השני. עם סוככים מסחריים, זה בדיוק אותו הדבר. בעוד שטקסט שנכתב בכתב יד מרושל יכול להציג את אותו שילוב של מילים כמו סוכך יפה ומואר היטב, עדיין, הוא לא יעביר את אותו המסר על העסק שהוא מייצג. סוככים בינוניים יעזרו לאנשים למצוא אתכם, אבל הם לא ימשכו לקוחות חדשים באמצעות יצירת רושם ראשוני משמעותי בחזית העסק.

 

כל המוסיף – גורע

סוכך גדול עשוי לגרום לכם להוצאות מיותרות, בעיקר בשל השטח שהוא מוסיף למרחב העסק, שעכשיו אתם צריכים למלא בריהוט. עם זאת, כשזה מגיע לסוככים מסחריים, ישנן מספר מגבלות לגבי מה מושך מבחינה ויזואלית ומה לא. כדי לוודא שהסוכך שלכם מעוצב היטב, היעזרו בטיפים הבאים:

 

– ודאו שהסוכך המסחרי שלכם מעוצב בהתאמה לכל סימני המיתוג וחומרי השיווק האחרים שלכם.

– הפכו את הפרסום על הסוכך לקל לקריאה באמצעות שימוש בפחות משבע מילים, והשאירו הרבה מקום כדי להבטיח שהאותיות שלכם יהיו גדולות ומרווחות באופן שווה.

– השתמשו בגרפיקה אחת או בערכת צבעים אחת. כאשר פרסומות הן עמוסות מדי, אנשים נוטים להתעלם מהן, וזה ההפך ממה שאתם רוצים עבור העסק שלכם.

– בחרו בגופן מודגש על מנת שיבלוט היטב מכל מקום אפשרי.

 

האירו את הסוכך שלכם

אמנם אין זה סביר שהעסק שלכם יהיה פתוח סביב השעון, שבעה ימים בשבוע, אתם בהחלט רוצים שהסוכך שלכם יהיה גלוי לעין בכל עת. גם אם אתם לא פתוחים ביום שבת, אנשים ימשיכו לנסוע ו / או ללכת בקרבת העסק שלכם. אם הוא נמצא במקום יוצא דופן ואנשים מתקשים למצוא אותו לעיתים קרובות, תאורה לסוכך עשויה להיות הפתרון עבורכם. תאורה מאפשרת לכם לנצל הזדמנויות לפני שהן מתפספסות. השתמשו בנורות איכותיות ומרשימות כדי לסקרן ולעניין את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

 

סגירת תפריט